PROTIP: Zawieszony telefon z Androidem

Hej,

Dzisiaj przydarzył mi się problem z moim telefonem HTC Desire 610. Przykład zatem będzie wprost z życia wzięty. Bawiłem się PhoneGap'em w development aplikacji pisanych w JS i HTML5. Nagle telefon zawiesił się, ekran po wygaszeniu nie chciał ponownie się włączyć. Telefon należy do takich, które nie mają wyjmowanej baterii. Trzymanie POWER nie pomagało.



Zdjąłem tylną klapkę, a tam wszystko skręcone na śrubki T6. Nie jestem hardware'owcem więc nie mam takiego wkrętaka w posiadaniu. Telefonu potrzebuję, by gdzieś zadzwonić. Jest problem, co robić ?

Ale zaraz, przecież Android ma podpięty skrót CTRL+ALT+DEL. Kiedyś się nawet temu przyglądałem na rk3036.

Podłączyłem klawiaturę przez przejściówkę USB-OTG, bo taką już jako developer wypada posiadać i nacisnąłem kombinację Trzech Króli. Pojawiło się logo HTC i telefon zaczął ponownie żyć.

Warto o tym pamiętać.

Komentarze

  1. można przytrzymać na 10-20 s power, też się zresetuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadome, ale w tym przypadku nie dawało to rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, poszukuje romu z tego tematu http://www.flashmyandroid.com/forum/showthread.php?3050-JB-KERNEL-Cube-U30GT-Mini-for-fw-1-05-USB-HUB-OVC-1-6-GHz-Brightness/page2. Wszystkie odnośniki już od jakiegoś czasu padły. Mógłbyś wrzucić tego ROMa na jakiś serwis i wysłać linka lub dokleić do tematu, gdyż bardzo tego potrzebuję. Przydałby się także nowy link do apki ze wsparciem int.d. Jeśli będziesz mógł to odpisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz